Duktig

Kom faktiskt på påväg från lunchen hos mamma att jag kan kombinera nytta med nöje så jag tog ut datan på ballkongen och har nu suttit och fixat och donat med massor av saker  medans jag njutit av solen så känner mig faktiskt ganska nöjd just nu.. =) Får vi se hur detta blir... ;0)
I morgon blir det till att fortsätta men nu är jag igång.. =)

Måste faktiskt säga att jag är lite nervös inför morgondagen.. känns som att det va ett tag sen jag serverade.. Hahaa* men det va som sist jag gjorde det, då va jag oxå nervös och det gick hur bra som helst.. =)

Nä men allt känns bra nu, har i stort sett allt under kontroll inför resan.. =) SÄkert något jag glömt men då får det blir så.. har iallafall det viktigaste... ;0)

Nä nu ska jag ta och göra mig i ordning för att bege mig och vara bärhjälp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback