Gårdagen

Oj vad jag va dålig på att blogga igår.. Hahaa*

Dagen såg iallafall ut så att jag och Becca vaknade upp vid 10, åkte med bilen till Micke och sen åkte vi allihopa till Jakan för lunch på Tastys.. Mums.. Blev en sväng till City Gross innan Micke skulle börja jobba så han släppte oss hemma Camilla där vi satt och snackade ute i solen.. =)

Blev middag på ballkongen med mamma och sen åkte jag hem till Micke och Johanna där vi satt och snackade och lekte med iphonarna.. Hahaa* (kan säga att jag lätt har drömt om dom inatt, telefonen alltså)..

Nu har jag precis vaknat och ska strax bege mig in till stan för ett möte på TRR.. får vi se hur det går och efter det bär det av hem till brorsan för ikväll är det jag som ska passa lillknådden (har saknat såå mkt den veckan jag varit borta) och jag har sån tur att jag får passa honom även i morgonkväll, dock blir det bara ca 2 tim då men det är alltid något.. ;0)

Nu är det duschen och sen blir det till att fixa lite mat.. =)


p.s Vart va detta väder förra veckan ?? d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback