Myggbiten

Det va skönt att sova ut  men samtidigt känns det som om att man missar en hel del av en fin dag...

Nu har jag precis betalt mina räkningar och fört över pengar till dom som skulle ha.. Får vi se hur mkt som blir över när allt är klart.. Hahaa*

Sitter nu här och funderar på vad dagen ska göra med mig... Vill ju inte sitta här hela tiden men eftersom typ alla mina vänner jobbar så vet jag inte vad jag ska göra.. Är ju inte så kul att åka ner till stranden själv.. Men men nått kommer jag nog på för jag klagar verkligen inte på att jag är ledig.. Hur bra väder har jag inte haft dessa två månader ?? Hahaa*

Shit, har precis insett att det ser ut som att jag har vattkoppor, är helt prickig... Trodde jag hade klarat mig men icke sa nicke.. Jä-la Åländska mygg.. Är ju helt sönderbiten.. Trodde att jag bara fått något enstaka men så va det ju tydligen inte.. ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback