1 korv på 24 timmar

Jag vet inte riktigt vad det är med mig men jag kan inte sova när jag kommer isäng sent... Somnade väl vid strax efter 4 i natt och vaknade vid 9 och kunde inte somna om.. Kul när man skulle iväg och dansa.. kan ju säga att jag inte kände mig så speciellt taggad men när jag väl kom dit och dansen började så ångrar jag absolut inte att jag åkte.. =) Skit kul och jävligt skönt.. Men kondissen ska vi inte prata om.. hahaa*, men måste faktiskt säga att jag klarade av det bättre än jag trodde. Gick bara iväg 1 gång för att ta lite luft.. undra hur jag hade klarat det om jag inte varit ute igår.. hahaa*

Nu sitter jag i min soffa och kolla på fotboll KFF-IFE och NU känner jag att tröttheten börjar komma.. Börjar även bli lite hungrig.. Kom på precis när jag skulle gå hemifrån att jag inte ätit något sen lunchen på jobbet igår och det känndes ju ganska onödigt att äta precis innan man skulle dansa så det blev en varmkorv efter istället så jag kan säga att Kinamaten jag ska äta snart kommer sitta kanon i magen.. =)
Det är fan inte bra.. En varmkorv på över 24 timmar.. illa illa, ska inte hända igen...

Nä om man kanske ska ta och börja göra sig i ordning, Micke och Johanna kommer snart och sen bär det av på 25års fest... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback