Bra dag

Måste faktiskt säga att det känns som en bra dag idag, känner mig pigg och glad, Sen att  den här jävla snön förstör lite orkar jag väl inte direkt bry mig om men jag vill faktiskt ha sol och vår NU..

Fick en trevlig överraskning nere på Ica iallafall.. =) Så nu har faster och Knådd busat i ungefär en timme innan han däckade i vagnen.. =) Kunde Brorsan och Linda kolla på hus i lugn och ro.. =)

Gårkvällen var mkt trevligt men kände mig lite off till och från. Blidde en taxi hem sen va det jag som fick ställa mig och laga fyllekäk till 2 ganska tankade pojkar.. Mamma Nattis..Hahaa* Dom va väldigt nöjda iallafall så det va skönt..

Nu ska jag ta och hänga min tvätt som jag har glömt bort...sen blir det middag hos mamma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback