Kanonkväll

Måste faktiskt säga att jag mår oförskämt bra idag.. =)
En kanonkväll hade jag igår.. Länge sen sist jag va på Patricia. Det är så skönt för man kan verkligen göra det man känner för där. Själv stod jag mest på Live-golvet och lyssnade och dansade men det blev även en liten sväng ner till Techno golvet för lilla Lizas skulle. =) Det va kul att se henne igår, länge sen sist... ;0)
Blev första tåget hem och jag är evigt tacksam att jag inte va för full eftersom jag fick åka hem själv.

Nu sitter jag i soffan och slöar och kollar One Tree Hill... Hade tänkt att gå på Dif-Vasalund idag men matchen började redan 13.15 så kände att jag inte vill stressa när jag vaknade vid 11.. =0)

Ikväll middag hos mamma och massa bus med Lillknådd... ;0)

Hmm undra om jag kanske skulle ta och städa lite, eller kanske ta en promenad ??




Man har vänner och så har man "vänner", ibland märks saker så tydligt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback