Me like alot

Jag lyckades somna om, iallafall lite till.. =) Men hur sjukt är det inte att vakna och ha solen i ansiktet trängandes in bakom gardinerna ?? När hände det senast lixom ?? Me like alot.. ;0)

Jag kunde ha sovit lite till men ville inte tvinga mig har nog sovit dom timmarna jag behöver så nu kan jag göra mig i ordning utan att stressa alls =) Perfekt..

Fullspäckat schema idag, först Jakan med mamma och fixa mina naglar, sen in till stan för att möta upp Sara, Dolken och Marcus för att då bege oss till Stadion för att hämta ut våra säsongsbiljetter.. ;0)
Efter det drar jag och Sara hem till Becca för middag och tjejkväll med utgång... =)
Tror det kommer bli kanon..

Nu ska jag försöka göra lite nytta så jag inte sitter här om 1 timme och är jättestressad... =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback