Natalie Grym

Oj oj denna dag har verkligen gått fort fram tills nu och jag tror att den kommer att gå minst lika fort resterande tiden.. =)

Ibland är det bra med en GPS... Skulle till Storboda Anstalten i morse och hämta en kille och hade dragit ut kartor från Eniro. Igårkväll lånade jag Brosans GPS och han hjälpte mig att ställa in den och jag kan säga att den och Eniro kartan INTE vissade samma körväg. Med GPSen kom jag rakt på..=) Eller njae, eftersom det inte riktigt står någon adress till en anstalt så tog jag bara och slog in själva vägen men inget nr så mitt ute i skogen vid ett ridhus sa GPSen att jag va framme men eftersom jag är så jävla bra så antog jag att det bara va att köra lite längre och jag hade rätt.. :0), Natalie Grym är mitt namn... Hahaa*

Nä nu ska jag ta och jobba vidare har en del som ligger eftersom jag varit borta i stort sett halva dagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback