Piggilin

Meningen va att jag skulle kolla på Johan Falk nerbäddad i sängen igår men efter ca 30 min va det någon som låg och snarkade så det va bara att stänga av TVn och fortsätta sova. Typisk, jag som ville se men orkar man inte så orkar man inte.. Hahaa*

Idag känns det som en bra dag faktisk, känner mig pigg och utvilad även fast det inte blev så mkt sömn i helgen (kanske sov igen det i natt), solen skiner, dagen i sig har gått väldigt fort känns det som..
Får se vad kvällen har att erbjuda, meningen är att jag ska möte Ida men hon svarar inte så man vet aldrig vad som händer. Har hon inte svarat innan jag kommer in till stan får hon max 10min på sig att komma sen går jag till bussen... =)

Nä dax att göra lite nytta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback