Skämma bort mig

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta hand om mig själv. Känns som att det behövs. Har räknat ut att jag har varit hemma 2 kvällar på 2 veckor. Så ikväll är det ALL ABOUT ME som gäller...
Men vad ska jag göra ? Vill ju skämma bort mig lite..Men samtidigt så är det ju inte så kul att stå och laga värsta middagen till sig själv.. Litet dilemma där men tror nog att jag ska komma på en lösning, annars blir det väl till att springa ner på kinan och köpa något...

Hmm där sa jag något.. Kan ju faktiskt vara riktigt skönt att slippa laga mat överhuvudtaget ikväll..
Japp så får det bli.. en Scampi sechuan mums...

Så då blir det jag, mina mjukiskläder,soffan, duntäcket, scampin, lite godis, nötter och läsk ikväll... tror nog att vi kommer komma bra överens... ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback