DVD Köp

Usch vad seg jag va i morse när kl ringde.. Förstår inte för så sen isäng va jag ju inte.. Men men nu är det bara 1 morgon kvar sen får jag sova hur länge jag vill...  ;0)

Ikväll är det match och idag kommer även TaraBanan.. ;0).. Roligt, roligt..

Skulle ju köpa en ny DVD-spelare igår.. Tänkte ta den på mitt konto och hade i förrgår fått höra att om jag tar det på 4 mån så är det räntefritt.. Problemet igår va bara att jag va tvungen att handla för över 3000:- för att det erbjudandet skulle gälla..
Efter mkt velande fram och tillbaka så hittade vi ett erbjudande på 12 mån avbetalning räntefritt men då skulle en uppläggningsavgift på 200:- tillkomma.. Oki tänke jag, vi kör på det då jag inte riktigt kan göra av med så mkt pengar just nu då jag inte riktigt vet vad som händer med det sen.. (måste spara lite)..
Nu va kruxet bara att jag var tvungen att handla för över 1000:- och DVD-spelaren kostade 999:- (typiskt).. men jag tog Avatar DVDn så va det löst.. Totalt att betala 1168:-....
Så hon började lägga upp mitt köp..

Minst att betala i mån 126:- ( 126*12= 1512:-)
Uppläggningsavgift 295:- (hon hade sagt 200:-)
Aviavgift 29:-/mån (29*12= 348:-) (hade hon inte ens nämn)

1512:- + 295:- +348:- =2155:-

Skillnad: 2155 - 1168 = 987 :-

HÅLLÅ !!! tror ni själva att jag är så dum att jag tänker betalar nästan dubbelt så mkt ?? IDIOTER !! Ni kan behålla eran jä-la DVD.. Tack och Hej

Klicka för att stänga bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback