THE END

Vet inte riktigt vad jag ska säga men det känns som en lättnad att det slutade såhär..
Samtidigt är det sjukt tråkigt att det har blivit som det blivit.. Jag mår skit just nu och det var verkligen inte såhär jag ville att det skulle bli.. Vet inte hur många liter jag gråtit senaste veckan.. Konstant huvudvärk, problem med magen etc etc...Men men nu är det som det är och folk har gjort sina val, precis som jag har gjort mitt..
Ska hämta mina saker sen är det över.. =( över 20års minnen är till enda.. FY FAN för hela situationen..
Det är svårt att beskriva vilket helvete det varit sista tiden..
Dom små kan vara lyckliga över att dom inte förstår vad det är som händer..
Nä usch nu kommer tårarna igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback