Varmt varmt varmt

Blev en bra dag tillslut uppe i parken i solen.. =) Elliott va dock på väldigt konstigt humör idag och det enda som dög va den röda gungan.. men men han har väl oxå rätt till att ha en rolig dag..

Resan hem va åt helvete då det bara är 30-min trafik mellan centralen-kungsängen och jag kan ju lätt säga att man inte va ensam på tåget.. VARMT VARMT VARMT...

Har städat lite hemma nu, dammsugit och dammtorkat och i morgon tänkte jag skura golven (för varmt för att ta allt idag).
Nu sitter jag bara och väntar på att folk ska höra av sig eller titta förbi så man förhoppningsvis kan få göra något ute i solen, men som vanligt umgås jag med segproppar till folk och jag har bestämt mig för att idag ska jag inte ringa och tjata utan det får bli som det blir.. Funderar på att kanske ta mig ut själv för så kul är det inte att sitta inne, men först dax för en dusch.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback