Här kommer alla känslorna på en och samma gång

Vilken eftermiddag.. Usch så tungt..

Begravningar i sig är väldigt tunga.. Lika så den här.. Den va väldigt fin men tårarna var svåra att hålla borta.. =(
Alltid lika nervös när man ska gå och ta ett sista farväl, lägga rosen på kistan..Tänk om jag snubblar och välter den.. Men jag klarade mig även denna gång..
Förutom begravningen så träffade jag dom flesta arbetskamraterna igen gamla som nuvarande och det va väldigt känsloladdat för min del... Tårarna sprutade och jag vet inte varför.. Dom bara kom.. Men sjukt kul att se/träffa alla igen.. Även en del patienter va där..

Nu ska jag försöka tänka på annat

VILA I FRID ORVALD..
Du är saknad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback