Ingenting

Dax för sängen tror jag.. Men kan nog bli svårt att somna.. Hjärnan går på högvarv... Mycket intryck och massa tankar som påverkar känslorna..
Vet inte vad man ska tro eller vad man ska känna..

Jag är så grymt besviken på mig själv.. Jag HATAR mig själv just nu samtidigt som jag vet att jag inte kunde göra något åt det.. Men det är hatet som tagit över...

Tro mig om jag kunde ändra på något hade jag defenitivt gjort det.. Det är inte såhär jag vill ha det..Det va inte såhär det skulle bli..
Jag har tappat en stor del av mig just nu...

Men samtidigt så känns det som att det kanske inte alls va så bra som det verkade.. Att allt bara va en lek, en lögn och det gör ont, riktigt ont. När jag tänker på det så hoppas jag att det är fel men känslan av att jag har rätt tar över då man verkligen inte visar någonting.. INGENTING..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback