Då har hon åkt =(

Då har hon åkt hem då.. =(
Känns sjukit tungt... Saknar redan... Haft det så jäkla bra dom här dagarna...
2 1/2 dagar gick alldeles för fort..
Dock har vi hunnit med en hel del.. Vandrat längst stranden, shoppat i staden.. Haft en heldag på stranden, haft en utekväll i Fuengirola med god mat.. Lunchat med Eva och Norberto, varit på Tivoli, suttit på uteserveringar och bara njutit..T o m har vi hunnit fått färg och bränt oss lite.. ;0)
Men kl 4 i morse ringde kl och kvart i fem kom taxin och hämtade oss..
Tårarna flödade när jag såg henne gå igenom säkerhetskontrollen..
06.10 va jag hemma i min lägenhet igen och kollade då ut genom fönstret och såg hennes plan lyfta.. (då hon åkte med första flyget för dagen vet jag att det va det)
Det är tomt nu... sjukt tomt...






Gick och la min några timmar sen vaknar jag till av att jag får ett sms av mamma att komma in på Skype för hon hade Elliott på besök..
Det var så skönt att höra den ungens röst.. Och vad glad han blev och skrattade när han såg mig via webcameran.. Vi sjöng pippi och Teletubies..



Elliott har börjat längta efter solen och faster

 


Blev som vanligt söndagslunch hos Eva och Norberto och efter det blev det en promenad på stranden för mig och Eva... Så sjukt jävla varmt.. Måste varit 30+ idag alltså.. tur att det blåste..

Påvägen hem så ser vi att dom öppnat ett nytt SPA i stan.. Ett Fish Feet SPA, så nu har jag och Eva fått våra fötter rena av hungriga små fiskar.. =)
Så skönt, och det kitlades sådär lagom... =)

Nu är det en dusch som gäller sen blir det till att lägga sig och läsa skvallertidningar som Becca hade med sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback