Irriterad

Nu är jag lite irriterad..
Har gjort det sista på spanskaläxan och för första gången känner jag verkligen att det gick bra och att jag gjorde mkt utan att behöva slå upp ord etc..
Men nu när jag ska packa ner allt så saknas det ett papper.. =(
och det är ju självklart det pappret som jag är mest stolt över, det jag har klagat på i flera veckor... HAY, ESTAR, SER.. Känndes verkligen som jag börjat förstå...
Inger (läraren) kommer ju definitivt tro att jag tappat bort det med flit...
Fattar inte vart det kan tagit vägen..

Eftersom jag ska till polisen på tisdag och fixa mitt Spanska IDnr så har jag bytt dag till i morgon.. Skönt att det gick att göra så...

Nu ska jag lägga mig och kolla lite film...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback