Knäpp här nere ??

Jag har blivit knäpp här nere...
Gick för att fixa min sallad och sen när jag tar fram salladslådan att jag har en del saker som är påväg att bli gamla...
Vad gör jag då ??

Jo jag ställer mig och hacker upp allt och slänger ner i en kastrull med buljong och sen kryddar jag..
Så nu håller jag på att koka ihop något som jag inte alls vet vad jag ska göra med det, men blir väl någon soppa eller nått..



Ingredienser

* Rotfukter (morötter, kålrötter,palsternacka)
* selleri 
* purjolök
* Vitlök
* Tomater
* Lök
och
* Apelsin (japp det stämmer) 

Så nu får vi se vad det blir av dethär då... Lunchen i morgon verkar vara fixad iallafall...

Hur ofta händer detta mig hemma i sverige ?? ALDRIG..

Nu ska jag fortsätta njuta av min goda sallad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback