Nagelack och Elliott

För ett tag sen köpte jag ju ett nagelack ( första gången jag la 100:- på ett nagelack) för att det skulle ju vara så bra och stärka naglarna och även få dom att växa etc etc..
Visst, naglarna har väl blivit lite hårdare men inte mer än så och dessutom så har man kunnat dra av nagelacket !!! precis så man oftast kan göra med billiga nagelack..
Så jag har sista veckan funderat på om jag ska köpa ett annat istället (kostar runt 100-lappen det med) som ska vara lite mer extremt...
Idag va jag och Eva inne i en nyöppnad affär och där sålde dom nagelack för 2 euro (ca 20kr) och dom hade ett som hette STRENGTHENER så jag tänkte att jag kan väl lika gärna testa.. 20kr lixom...
Mina naglar har blivit stenhårda..
Så nu blir det inge mer köpa nagelack för runt 100-lappen..




Idag har jag även fått prata med min älsklingsKnådd.. =) Ja med Daniel och Linda oxå då men är ju endå Elliott som är viktigast (sorry) hahaa*
Usch vad jag längtar ihjäl mig efter honom... men ca 3 v kvar.. =)
När jag frågar honom efter en puss sträcker han sig fram och pussar på dataskärmen.. Sötnosen då...
Sen efter det blev det massor av slängpussar.. =)
Vi har sjungit Pippi och Bananer i Pyjamas sen har Daniel även lekt med alla funtioner på webkameran så då har vi skrattat massor.. =)

Nu tänkte jag göra mig i ordning för natten och bädda ner mig i sängen och kolla lite TV...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback