Skillnad mot hemma

Va ju och handlade idag och man kan ju säga att det är lite skillnad mot hemma..
Köpte 20 st öl (33cl), 2 flaskor rosévin och sen massor av mat.. 35 Euro totalt.. (327:-) Det är ju typ vad BARA alkoholen skulle kostat hemma.. Hahaa*

Har även unnat mig 3st linnen och ett par shorts... Första gången jag faktiskt hittade ett par shorts som jag tyckte om.. Velat ha jättelänge men aldrig hittat dom rätta, men nu så.. ;0) totalt 250:- så det va ju helt överkommet.. =)
Ska nog tillbax och unna mig lite mer... Billigt och bra där.. hahaa*
Kommer typ ha en helt ny garderob snart.. ;0)

Har iallafall bäddat sängen åt Becca och jag tror det kommer bli sjukt bra.. Hahaa*
Sen är det mesta av maten klar oxå.. Får vi se om hon gillar det, gjort lite chansningar men är man i Spanien måste man testa det som äts här.. Hehee*

Nu är det sängen som gäller för mig... tror jag kommer sova bättre inatt än igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback