Stryp han

Snälla skulle någon kunna komma hit och strypa killen i huset mitt emot...

Han har hållit på i nästan en timme nu med att hänga ut genom fönstret och skrika, sjunga, skrika, skunga och nu har han även tagit fram en hulligantuta som han står och håller nedtryck i stort sett hela tiden..
Dom är ett gäng i den där lägenheten men det är BARA HAN som håller på och han gör verkligen allt för att försöka störa alla boende..  det värsta är nog att han står och SKRATTAR åt sig själv och tycke att han är skitrolig...
Sen att han även är en vuxen karl och håller i ett basebollträ gör väl allt ännu mer patetiskt..
TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT säger jag..
Tydligen är han Madrigfan oxå så jag vet ju vad jag har framför mig några timmar iallafall.. =( Suck och stön...






Är iallafall glad idag för änligen hittade jag ett par skor.. =)
Och ibland är turistfällorna inte så farliga för jag sparade 100:- på det.. ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback