SVART

Blidde en tur på stranden, blidde öven torkad fruk men unnade mig inte ett par skor.. Däremot blidde det 4st linnen.. ;0)
Vet inte riktigt vad jag tänkt med när jag packad för har bara med mig SVARTA kläder..
Men men snart har jag typ en helt ny garderob.. ;0) Hahaa* Bara skor som fattas..'


Jä-la skit oxå.. Vilken tur dom har dom jä-larna... Mål i sista minuten...
Vi får inte släppa in sånt... =( 1 oavgjord och 2 torsk.. INTE BRA..
Får dränka mina sorger i citronvatten.. =(

I morgonbitti blir det frukost på stranden sen en tur med inlinesen och om vädret tillåter blir det  lite solning och kanske t o m ett dopp i havet.. ;0)

Nu ska jag som sagt tröstäta min torkade frukt och hälla i mig citronvatten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback