Svider

Usch mitt ben svider.. =( Det är synd om mig...
Kul att gå runt såhär i ca 2 veckor.. Fint ben lixom.. Bhuuuu*...
Men vill man va fin får man lida pin.. Hahaa*


Vet inte vad det är med mig men jag är alltid så jävla sugen på Seranoskinka..
Även fast jag precis ätit middag (ja jag vet att kl är mkt men i detta land är det helt andra tider än hemma) har jag sån lust att gå och fixa mig en liten tallrik med Seranoskinka och avokado... Hmm*
Inte bra...
Får bli ett glas vatten istället...

Funderar på att gå och göra mig ordning för natten och sen bädda ner mig i sängen.. Ska ju endå fixa ordning benet med rengöring och skit och då måste det ju endå ligga raklångt...
Ja så får det bli, men först till att diska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback