Torpe

Jaha då har man suttit på ett ca 2 timmar långt "föredrag" på Spanska.. Men kan säga att jag förstod det mesta då det typ är exakt samma som i Sverige enda skillnaden är att i Sverige tog det inte 2 timmar men idag va det en tjej med som ställde frågor om ALLT.. Även om vi precis hade gått igenom det.. Men men.. Nu har jag gjort det...




Idag när jag och Eva tog våran traditionella inlinestur så sa Eva att om jag gjorde en piruett så skulle hon bjuda mig på en glass, och vem tackar ner till det ???
Så sagt och gjort en piruett skulle det bli... Gick skitbra fram tills det va dax att landa... Hahaa*



AJ !!



Så blidde ingen glass för mig utan istället ett uppskrappat ben.. =(






Hade jag skrivit att jag egentligen bara tappade balansen och flög i marken det hade inte låtit lika coolt va ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback