Helg

Haft en kanonhelg med bröllop och allt.. =)

Herr och Fru Löf... Såååå fina dom va och vilket trevligt bröllop och fest det va.. =) Måste säga att det va mitt första och troligen sista bröllop jag varit på som jag fått klättra in i buskarna på för att posa för bröllopsfotografen... Möhippe och Svensexe gänget skulle ta en bild och den skedde i buskarna så där satt vi med solen i ansiktet med finkläningar och kostymer och posade.. hahaa*
Måste verkligen se dom bilderna sen.. =)

Bus med Elliott har det blivit oxå.. Både idag och igår... Han är sååå jä-la underbar den ungen.. Han utvecklas bara mer och mer för varje gång vi ses.. Nu hade vi ju inte setts på nästan 3veckor och han blev sååå glad när han såg mig... =)
Idag satt han och mamma och kollade kort från Spanien och där fanns en bild på mig och Daniel när vi har stoppat in våra huvuden i två hål och blev roliga figurer.. Detta fick Elliott att bli väldigt fundersam och han såg så himla rolig ut när han kollade på bilden att vi alla började skratta.. Detta gjorde honom arg och helt plötsligt säger han.. DET ÄR INGE LOLIGT... och så en jätte missnöjd min... ;0) Sötnosen då..

Nu ska jag ta och bädda ner mig för i morgon är det dax för en ny arbetsvecka..
Tror det kommer bli en tuff vecka.. Både arbetsmässigt och privat..

Natti nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback