Lathet eller smarthet ?

Vet inte om jag ska kalla det lathet eller om jag ska kalla det smarthet...
Valde iallafall att inte gå/springa ut på en runda ikväll.. Kände inte riktigt för att riskera att bryta benen...
Men då jag inte ska lämna Elliott i morgon så tar jag det då istället... Kan jag använda timmen det tar att lämna honom till att gå ut och röra på mig istället (hoppas bara på bättre sömn i natt)..

Har iallafall inte suttit hemma och latat mig utan nu har jag fixat iordning i stort sett alla papper jag behöver.. Tänkte bara skicka dom till mamma så hon får kolla hur allt ser ut med fullmakt, kontakt och förfrågan..

Köket är i stort sett klart oxå.. bara en massa skit som ska slängas som ligger i en hög..
Nästa projekt blir nog badrummet och sen förrådet.. Kläder och sånt tar jag sist...

Har nog det mesta under kontroll även om det inte känns så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback