Bra

Jag tror att det gick bra idag.. Kändes som det faktiskt... det roliga va att när dom gick igenom testet så kändes det så rätt.. det va jag lixom.. bara en sak som jag inte tyckte stämde alls så det är upp till bevis.. hahaa*
Men kändes som att dom tyckte att min profil va bra.. Den låg lixom lite jämt men endå inte...
Har fått ca 15 papper med diagram och förklaringar som jag tänkte att jag skulle sätta mig in i så jag får en bättre förklaring till vem jag är på arbetet, vad som förväntas av mig, vad jag ska tänka på.. Vem jag troligen kommer vara om några månade..
Men även om detta inte går vägen nu tror jag att det kommer bli kanon endå för verkar vara ett grymt gäng jag ska jobba med.. Sköna människor helt enkelt..

Ikväll tänkte jag ta och unna mig lite trevligt sällskap och god mat.. Grillning med Sara, Jessica och Jessicas son hemma hos Sara.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback