Tappat =(

Jag har precis insett att det kommer att bli sjukt långa dagar för mig nu.. Tågen går ju enligt sommartabell och det gör att jag måste gå hemifrån 06.15 för att hinna i tid till kl 09... Hem kommer det bli ungefär samma sak.. Kommer vara hemma vid 21 när jag slutar 18... Helgerna ska vi nog inte prata om.. Det får bli morgondagens projekt på tåget att kolla hur tidtabellen är då....

Är lite småirriterad  oxå för jag tappade mitt bankomatkort idag.. =(... Va inne på HM och handlade och efter det gick jag till Gina.. När jag då skulle betala hittar jag inte mitt kort.. Går tillbaka till HM men dom har inte hittat det... Kollar runt i affären och frågar i dom andra kassorna oxå... Sen går jag tillbaka till Gina och även frågar där.. Men inget kort så det va bara att ringa och spärra..
Det jobbigaste va ju att alla bankkontor redan stängt och i morgon kommer jag inte heller hinna till något då jag jobbar 9-18..
Varken mamma eller Bror är hemma... Sara som har handelsbanken som jag är oxå borta så jag har endast 12:- på mig...
Hoppas verkligen att mitt kort hinner komma tills på fredag annars blir det en tuff helg... tur att jag har mat hemma iallafall...
Ska kolla med Sara som borde komma hem i morgon om jag kan föra över lite pengar till henne som hon skulle kunna plocka ut till mig..
Jaja jag sparade iallafall lite pengar genom att inte kunna köpa det jag hittade på Gina.. Alltid något.. Hahaa*

Nu slappa lite innan det är dax att bädda ner mig... Upp tidigt i morgon som sagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback