=)

Påväg för att fixa mitt recept möte jag söta Millan som satt i solen och väntade på att solariet skulle öppna efter lunchen.. Slog mig ner och babblade lite fram tills dom öppnade.. Tog bussen som gick 20 över från Centrum, gick till mottagningen där jag va helt ensam, förnya mitt recept (datastul så får det i morgon som e-recept), tog bussen hem 40.. Det är så det ska vara.. saker och ting ska flyta.. =)

Gick till Ica och medans jag va där så fick jag ett samtal så på måndag ska jag iväg på lite äventyr igen.. Känns som att det händer lite nu och att man får svar och lite uppskattning gör att man blir mer och mer taggad.. 3:dje äventyret nu på kort tid.. Hahaa*
Endå tråkiga med detta är att min dag med ÄlsklingsKnådden blir lidande men tyvärr får det bli så.. Vi får ju iallafall eftermiddagen tillsammans.. =) Bättre än inget och jag ska ju hämta honom på dagis i morgon oxå =)




Jag mår bra nu.. Jag mår sjukt bra nu på många sätt.. mycket är för alla underbara människor jag har runt omkring mig.. ÄLSKAR ER ALLA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback