Inte lukta godis

Oj oj vad mina ben värker och jag är helt slut...
Jag skulle bara observera och gå bakom idag på ett ställe men hade hänt lite saker som gjorde att dom var underbemanade så jag blev inkastad direkt.. Ingen genomgång ingenting... Det gick faktiskt väldigt bra endå och det jobbigaste var nog endå att jag kände mig som en vimsig höna emellanåt...
Men tror dom va nöjda med mig eftersom dom frågade precis innan jag skulle gå om jag kunde tänka mig att eventuellt hoppa in extra i morgon om det behövdes.. Alltid något.. =)
Men shit va varmt det va där inne.. Kan säga att jag inte luktade godis påvägen hem.. Men nu känner jag mig fräsch igen efter en lång skön dusch.. =) Fortfarande öm i fötterna men det är betydligt bättre nu när dom fått lite varmvatten på sig..
Men självklart är det nått som ska strula när man bara vill hem.. Idag hette det SIGNALFEL... Detta gjorde att jag missade bussen med 5 min i Jakan och att jag då fick stå snäll och vänligt 25min och vänta på nästa...
Men men shit happens... Nu har jag fått lite mat i magen och jag är nyduschad så nu blir det till att bädda ner mig i sängen.. =)

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback