10kg

Då är allt med lägenheten klar då.. Ska bara lägga nycklarna i brevlådan i morgon när jag åker..

Har även passat på att väga mina proppfulla väskor... 1 vägde 13kg nånting och den andra 14,5... Detta gör ju att jag har ca 10kg till som jag kan ta med mig.. Hmmm*.. hahaa*
Kanske ska ut och shoppa lite i eftermiddag..

Blir ingen strand idag för det blåser så sjukt mycket där nere så jag tar och lägger mig på gräsmattan nere vid poolen ett tag för att fixa den sista brännan... Har jag inte så långt hem sen när det är dax att duscha...

Köpte en Grön Te Peel Off mask som jag ska använda i kväll...

Nu är det dax för denna brutta att komma hem till Svedala igen.. Men det är absolut inte samma brutta som åkte utan denna mår sjukt mycket bättre.. ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback