Decathlon

Blev inge plugg på stranden idag för har blivit världens konstigaste väder...
Dimmigt som satan och på vissa ställen är det sjukt varmt och på andra sjukt kallt...
Blev inga inlines heller för nere på stranden är det som kallast...

Blev till att åka till Decathlon istället för att handla en helkroppsdräckt till Elliott.. Men nu efter jag pratat med bror tror jag att jag har tänkt helt fel... Den ser ju så liten ut men tror den kommer vara grymt stor..
Måste ta mig till en annan sportaffär för att jämföra.. Hahaa*

Ikväll blir det till att plugga för har spanska i morgon eftersom Sara är på besök här nästa vecka... =)
Men nu, titta klart på Serien sen bege mig till affären.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback