Inne på sista dan

Jaha då är man inne på sista dagen... SISTA DAGEN... Det har verkligen redan gått 3 månader.. Sjukt...
I morgon vid denna tid är jag på flygplatsen.. =(

Samtidigt som det ska bli väldigt skönt att komma hem kommer jag sakna detta sjukt mkt.. Speciellt nu när vädret bara blir bättre och bättre...

Idag är det strålande sol igen så kan ju inte ha en bättre  sista dag..
Nu på morgonen har jag redan hunnit skura ur kylskåpet och tömt lite mat...
Även lagat lyxmat åt kissarna... Stekt kyckling och räkor.. ;0)
Lika bra att katterna får det än att det slängs... Har även gjort en gazpacho som jag ska äta ikväll..
Det sista är nerpackat och nu har jag bara sminket kvar tills i morgon... Kläderna jag ska flyga hem i hänger på kroken... Allt är under kontroll med andra ord.. ;0)

Ska ut på stan och fixa det sista, men köper inte hem så mkt.. BÅDA min resväskor är proppfulla... hahaa* Tänk om jag inte bokat in mig på en extra väska.. Hade blivit dyrt..

Det är helt sjukt.. När Becca va här och hälsade på (Början av april) då började dom göra rent poolen... Den är fortfarande inte klar och öppen.. Men det börjar närma sig nu.. Lagom tills jag åker hem... Hahaa*
Antingen lär dom väl öppna i eftermiddag eller så blir det i morgon... Idag håller dom på att måla runt kanterna + staketet... Varför stressa lixom... Hahaa*


See ya later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback