Jaha

Hemma igen då...

Inga inlines blidde det idag vilket jag iofs inte riktigt förstår.. Hmmm*...
Dammsugaren har jag inte heller fått tag på..så ingen ordentligen städning just nu heller... =(
Svårt att få tag på två personer som knappt tittar på sin mobil.. ;0)

Jaha vad ska jag göra nu då ??

Kanske ska ta en liten powernap eftersom jag kommer få städa in på sena natten istället.. Hahaa*.. Har så grymt stor yta att rengöra..

Vädret idag är sjukt kvavt och klippigt.. Vet inte riktigt hur jag ska klä mig...

Hmm frågan är om jag kanske ska iväg och förhandla lite istället så slipper det bli så mkt i morgon..

Jag gör så att jag tar en liten powernap nu och sen påväg till affären i eftermiddag tar jag svängen förbi affären.. =)

Två flugor i en smäll... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback