Sova

Usch, vet inte vad det är men jag kan inte sova på nätterna...
Gick och la mig i sängen strax innan tolv, sen låg jag och vred och vände mig... Kl 01.10 tände jag lampan och tog fram en bok.. 02.55 la jag ifrån mig boken och släckte.. Tog ett tag sen somnade jag..
Kan säga att jag är ganska trött just nu..
3:dje natten irad med dålig sömn... Hmm...

Till frukost idag blev det iallafall Leksandsknäcke med olivolja, seranoskinka, gurkskivor och Aromat... Hur gott va inte det lixom... Bästa frukosten på länge... Mums... Det gör vi om i morgon... ;0)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen bär det av mot affären... Senare ska jag iväg till Arbetsförmedlingen.. Får vi se vad dom har att säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback