Svårt att somna

Hade jättesvårt att somna igår.. Vet inte vad det va... kanske tänker mkt på att jag faktiskt ska åka hem...
Hade halvsomnat när jag vaknar till av ett ryck och kommer på att mina räkningar ska  betalas idag men att pengarna sitter på fel konto så jag har ingen täckning till det..
Så kl 02,15 satt jag och förde över pengar =) Självklart fastnade jag framför annat oxå ;0) När jag väl gick och la mig sen somnade jag ganska fort...

Har fått lite idéer som jag ska ta och ordna med idag..
Bl a tror jag faktiskt att det är bättre om jag bokar in mig på en väska till.. Kostar 90:- och då får jag ha 20Kg extra.. Har ju inlines och data nu vilket jag inte hade när jag åkte ner, och skicka hem saker lär ju bli dyrare än 90:- plus det väskan kostar som jag  köper och även billigare om jag får betala överskottsKG som är på 70:-/KG..
Ska bara dubbelkolla så det blir rätt...

Mot staden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback