Tyngre

Om man nu ska hitta något negativt med alla besök jag haft är det väl att jag typ känner mig 10kg tyngre nu efter.. Hahaa*
Vi har ju haft det så trevligt och varit ute och käkat gott både till lunch och middag och visst att jag äter både lunch och middag men inte i den mängden som det blivit nu.. Jag är van med en sallad och sånt typ och det kan man ju säga att det va det inte på matsedeln förra veckan.. Hahaa*
Så nu är det hårda tag som gäller och massor av inlines och annan motion (undra hur jag hade känt mig om jag och sara inte hade varit ute och åkte inlines, ännu tyngre).. No more candy och sånt skit..

Så nu blir det till att sätta på sig träningskläderna och bege sig till affären för efter lunch blir det en tur med Eva.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback