2v kvar

Har längtat så sjukt mkt efter denna vecka som varit och nu är den redan över.. =(

Sara kom och jag fick äntligen ha en nära vän hos mig igen.. Någon att snacka skit med, någon att festa med, någon att umgås med 24/7..
Vi hann med en hel del som marknad, inlines, sol, lite bad, shopping, tapas, isbar, vara i malaga, bara sitta och dricka öl och snacka skit, åkte till hamnen som va grymt mkt mysigare än jag komihåg.. och nu har det redan gått 4 dagar sen hon åkte hem.. =(

Daniel, Linda och ÄlsklingsKnådd kom och dom precis som Becca va bara här tors-sön och tiden gick sjukt fort.. Vi hann endå göra mkt och jag badade t o m i havet för att Elliott ville..
Då vi inte va uppe i stan eller satt och åt mat så va det "Bala Olen" (bada poolen) som gällde så blev en hel del badande. Elliott va helt blå om läpparna men OJ så kul han hade.. Ett riktigt busfrö som har vuxit en hel del sen jag åkte och snacka det gör han gärna.. =)

Även mamma har hunnit vara här nere, hon kom med det planet Sara åkte hem med och vi har haft det jättetrevligt med god mat, goda drinkar, lite shopping och helt enkelt bara umgåtts och i morse va jag på flygplatsen och vinkade av även henne.. =(

Så nu är jag helt själv igen (Eva och Norberto är ju här) och börjar få panik på att jag troligen bara har två veckor kvar här..
Även fast jag verkligen vill hem till allt och alla (har blivit påmind om vad jag saknar när jag haft besök här nere) så vill jag verkligen stanna.. Det är nu sommaren verkligen har kommit, det är nu jag verkligen kommit in i detta levene, alla människor, allt tänkande, ingen stress etc etc..
Jag har nu 1v på mig att göra nått så nu ska jag verkligen gå ut och leta, fråga, prata.. Jag ska ta denna vecka och ge gärnet..
Steg 1... CV:t...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback