Båda hämtade

Sådär då va alla papper för hemresan fixade...  =) Så nu ska det inte bli något strul...
Har även handlat lite som jag ska ha med mig hem...
Nu bara det tråkiga kvar.. Packa och städa... =(

I förmiddags så kom dom och hämtade ena katten... Förstod jag direkt vilken dom hämtat så jag tyckte så synd om Lillen som satt nere hos veterinären själv så under lunchen när jag och Eva tog en promenad så gick vi och köpte en gosehund så Lillen inte skulle behöva känna sig ensam.. =) Vilka djurvänner vi är..
När jag sedan skulle springa ner efter siestan så va det fortfarande stängt... När jag sedan kom tillbaka senare så visade det sig att Lillen oxå hade blivit hämtad.. =)
Så nu har båda en kärleksfull familj..
Det vissade sig att kompisen till den som hämtade första katten hade blivit så avundsjuk när hon såg hur söt den va att när kompisen sa att det finns en till så hade hon skyndat sig och hämtat Lillen.. =) Så han slapp vara ensam så länge.. =)

Sen så är det så typiskt.. Den danska pubben som finns här har ju inte kunnat visa några Allsvenska matcher för han har inte tillgång till svenska kanalerna.. Vad såg jag idag ?? JO NU HAR HAN FIXAT DET... är det inte typiskt när man precis ska åka hem..


Nä nu är det sängen för mig så får vi hoppas på sol i morgon.. =)
Bränna bränna.. ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback