Zzz Zzz

Haft två grymma dagar, lite halvspontana men det är oftast då dom blir bäst.. Det enda som saknas är dock sömnen.. Hahaa* kan säga att det va liiite smått jobbigt att köra 10 timmars pass idag på jobbet,. Tror jag kommer somna som en stock när jag kommer hem ;0)

I torsdags middag med Becca, mkt trevligt och jag har saknat min vän ;0) efter middagen åkte vi till söder för att ta några öl och Sara och Anne kom in och det hela slutade med att jag och Sara hamnade på Spybar och kom hem vid sju på morgonen.. Hahaa*
Jag har varit på Spybar 2gånger och båda gångerna har jag gått före i kön :0)
Så jag kan verkligen skryta med att jag går före kön på Spybar.. Hahaa* men vill man verkligen skryta om det ??

Igår middag med Danne och Tessan sen blev det en sväng till Micke och efter det blev det Jakan By Night !! Hahaa*
Det va väldigt trevligt men mitt - det blir lugnt för mig för jag jobbar i morgon- sprack ganska omgående.. Sjukt skönt att jag inte va bakis idag då.. Hahaa*

Nu hem och sova några timmar innan det är dax att gå och jobba igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback