Boring

Förstår inte... När jag vill hitta på något för att jag för en gångs skull är ledig då är det aldrig någon annan som är det, men när jag jobbar då gör folk saker hela tiden.. Som nu, tjejerna körde en dubbel.. I morgon är det födelsedags firande för Sara hemma hos henne.. När jag sen blir ledig lördag eftermiddag till tisdag få händer inte ett skit :( såhär är det jämt när jag är ledig.. Vet inte när jag roade mig sist..
Försökte att styra upp Ullared och sen fotboll i helgen men ingen kan :( försökte med bara fotboll men finns ingen plats..
Visst jag kan åka själv men hur kul är det..
Får väl se det positivt i att jag sparar pengar...
Men just nu känner jag att jag har ett jävligt tråkigt liv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback