Skum dag

Det har varit en skum dag idag... Även om det varit relativt lugnt har det varit en hel del att göra..
Men hände nått läskigt idag.. Hade väl jobbat ca 20 min när jag helt plötsligt börjar kallsvettas, det blir suddigt, händerna skakar så känns som att jag kommer tappa allt jag bär på och det känns även som att jag ska svimma..
Ber en kollega att hålla koll på min station och går och sätter mig inne vid disken.. En annan kollega kommer med ett glas vatten... 2 glas senare börjar jag känna mig bättre men dock skakig och ser lite suddigt... Blir erbjuden att gå hem men valde att avvakta och så småningom går det över och efter att jag någon timme senare fått i mig lite mat känner jag ingenting av det..
Men det var läskigt för det där har aldrig hänt förut och det kändes verkligen som att allt va påväg att bli svart...

Nu dax att bädda ner sig och släcka dom två blå !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback