21/5-2012

Usch vad jag mår illa... Nu har jag iallafall fått i mig lite mat så förhoppningsvis får jag lite energi och kraft.. Har inte kunnat sova något men är supertrött endå..

Påväg hem från tandläkaren så gick jag in på Ica för att köpa en soppa, tyckte det va lika bra att passa på när jag endå var ute, man vet ju aldrig hur jag skulle må senare.. När jag nu för en stund sen skulle värma soppan reagerade jag på att den såg konstig ut.. Kollade utgångsdatumet 2012-05-21.. Inte konstigt att den såg ut som den gjorde.. Dock luktade den inte konstigt.. Men var ju bara att sätta på sig skorna och ta sig ner till Ica och lämna in den och byta till en ny.. Dock var jag lite skeptiskt i början, allt för sugen kände jag mig inte. Men den var god när den väl åts =)

Nu blir det till att bädda ner sig i soffan och hoppas på att huvudvärken och illamående försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback