Sjuk ?

Det slår aldrig fel... Varje gång jag är ledig 2-3dagar så blir jag sjuk och hängig av olika slag.
Jag har gått och försökt intala mig själv att det bara är allergi för jag vill verkligen inte bli sjuk men just nu tror jag att jag måste se mig som besegrad... Tjock i hela halsen och näsan går knappt att andas genom.. Börjar få stora sår för att jag snyter mig så ofta... Så idag har jag tagit en vilo dag nerbäddad i soffan och jag kan säga att det var riktigt skönt.. Höra regnet smattra utanför och massa ljus tända =) Massa mys.


Hade en trevlig kväll igår med Becca, Jennie och en kompis till dom. Indisk mat och sen massa skitsnack på Arken uteservering.
Hemresan var dock jobbig då det var en olycka vid Järva Krog så tog extratid att ta sig hem och det är ju inget man vill när man bara vill hem.

Strax blir det söndagsmiddag hos mamma.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback