Carbonara

Försöker ju att hålla mig nyttig men idag när jag var påväg hem från jobbet så blev jag så himmla sugen på Spagetti Carbonara.. Och en sak har jag lovat mig och det är att blir jag sugen på något så ska jag unna mig det. Okej nu får det ju inte hända varje dag att jag unnar mig men ni förstår vad jag menar.. Kan säga att det var sjukt gott =)
Nu får jag väl vänta en vecka innan jag kan unna mig själv ;0) Hahaa*


Börjar piggna på mig lite och det är så typiskt nu när man strax ska hoppa ner i sängen =) Jaja jag tror nog inte att det blir några problem att somna när jag väl går in i sovrummet och lägger mig... ;0)

I morgon när kl ringer kan jag faktiskt vända mig om och somna om om jag vill.. Hahaa* Börjar inte förens vid 14.
Men tror nog att det blir en morgonpromis i morgonbitti... =)




P.s... Ett tips, slå inte pannan i ett ryggstöd det gör ont... Sjukt ont...D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback