Less

Känner mig så less på att vara negativ men just nu orkar jag inte annat för jag mår verkligen piss..
Huvudvärken fortfarande kvar och nu har jag fått starkare tabletter mot det så får se om det hjälper..
Jag har ett virus i kroppen kunde dom konstatera på Vårdcentralen, har en svullnad i hals och i öron..
Alla reagerar på att jag är varmt och även jag känner att jag håller på att brinna upp emellanåt men jag har ingen feber.. Ligger fortfarande på runt 36.....
Så tröttsamt på att inte orka något och allt för ofta känns det som att huvudet ska explodera...
Jag behöver energi, jag behöver kraft för att orka något...
Är trött på min säng och soffa men just nu är det mina bästa vänner...
Och framförallt så har jag verkligen inte råd med detta... Förlorar multum av att vara hemma.. =(

Troligtvis kommer jag vara hemma i morgon oxå (om inget mirakel sker) och då ska jag försöka ta mig ut lite för att få lite frisk luft för nu har jag varit instängd allt för många dagar...


Måste hitta energi, Måste hitta kraft, måste hitta glädje...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback