Säsongskort

Gårkvällen på jobbet va grym.. Allt flöt på bra och det va lite kul att ta hand om alla kärlekspar.. ;0)
Hela resturangen var dekorerade med röda hjärtballonger... =) Mys mys...

Dagen idag va lite värre men allt flöt iallafall på bra men irritationen fanns.. ;0).. Men bara le och va glad så löser sig det mesta.. =)

Fick ett mess av Sara idag att det bara fanns 20 klackbiljetter kvar idag så då blev det eld i rumpan på att köpa ett säsongskort... Fick även hjälpa Jeanette med hennes (jag fick ju lön idag) och tur va ju det för nu är dom slut.. =)

Även anmält mig till bortapremiären så får se nu om det finns några biljetter kvar åt mig.. Håll tummen... Kan bli skoj.. =)

Bytte bort min öppning i morgon mot en långpanna får vi se om jag ångrar mig eller inte men just nu känns det skönt att kl inte kommer att ringa 05,30... =)

Hmm borde nog åka in till stan lite tidigare i morgon för att hitta kläder tills på lördag.. Ingen aning om vad jag ska ha på mig...

Nu sängen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback