Första dagen

Första dagen på jobbet efter att varit hemma i ca en vecka och jag måste säga att det blev en lugn start.. Så som det var idag har det nog aldrig varit.. Samtidigt som att det var sjukt segt då tiden gick så sakta så va det endå ganska skönt med en mjukstart...


Köpte fotledsvikter i helgen som jag tänkte att jag skulle ha på mig när jag jobbar då det kan vara bra träning med alla trappor vi har.. Köpte 0,5Kg som en start för att så småningom öka.. Hade tanken på att bara börja med någon timme idag för att inte gå ut för fort direkt..  13 timmar senare åker dom av.. Hahaa* Va ju inte riktigt tanken men jag glömde helt bort dom... Antingen har jag köpt för lätta eller så kommer jag få sota för detta i morgon...















Nu blir det till att göra sig redo för natten

SOV GOTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback