Helg

Har haft en kanonhelg och för första gången på länge så känns det som att jag verkligen har haft en ledig helg.

Fick sluta redan kl 18 i fredags =) Så just nu känner jag mig pigg och utvilad =)

En hel del har jag hunnit med oxå och den avslutades på bästa sätt med en heldag med mamsen inne i stan. Promenad från Centralen till Kungsholmen och sen från Kungsholmen till Gamla Stan.. =)
I gamla stan så gick vi upp till StorTorget där vi satte oss på "De Svarta Fåren".. Sjukt god mat och mysigt att sitta ute vid torget och kolla på alla människor.

Förrätt: Halloumi med rödlök, tomat basilika och balsamico.. MUMS


Varmrätten blev Black Angys Biff med Chili Bea

Efter middagen tog vi en runda i gamla stan sen avslutade vi det hela med att unna oss en "liten" glass ;0)
Sjukt god men kan säga att jag hamnade i matkoma efter  (Tror mamma hamnade där oxå)

 

Nu sitter jag i soffan och känner mig som en riktig soffpotatis.. Tänkte försöka mig på lite ork till att gå och ta en dusch och sen får det faktiskt bli sängen.. Ny dag och ny vecka i morgon och då kallar plickten igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback