Lovely

Denna lediga dag va precis vad jag behövde.. =)

Somnade redan vid 23 igår så kl 06,30 i morse slog jag upp mina blå pigg och utvilad... gick upp och startade en maskin tvätt sen gick jag och bäddade ner mig i sängen igen och låg och halvsov fram till kl 10.... Lovely.. ;0)


Lunch hos lilla familjen och häng med bästa killen =) Bror följde med mig hem och hjälpte mig med boxen så nu fyngerar alla kanaler igen.. =)

Middag med TaraBanan ute på balkongen och nu sitter jag med en stor skål godis bredvid mig i soffan och mår ganska illa efter att ha smällt i mig för mkt på för kort tid... =)


Tror det får bli ett varmt bad innan det är dax att bädda ner sig i sängen igen, i morgon bitti vid 10 tiden plingar finaste killen på dörren och då blir det massa bus och mys innan det är dax att åka och jobba igen..




Det går inte att inte älska denna sötnos =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback